Kontakt ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń
tel.: (+48) 56-611-38-10

NABÓR NA ERASMUS+

Zdjęcie ilustracyjne

Do 25 października 2024 r. trwa rekrutacja uzupełniająca na wyjazdy długoterminowe na studia w semestrze letnim 2024/2025 w ramach programu Erasmus+. Komplet dokumentów należy złożyć w dziekanacie, u mgr Ewy Podgórskiej lub mgr Moniki Kowalewskiej.

Na wyjazdy na studia mogą być kwalifikowani tylko i wyłącznie studenci, którzy:
- są zarejestrowani na studiach pierwszego, drugiego, trzeciego stopnia (w tym uczestnicy szkół doktorskich) lub jednolitych studiach
magisterskich (stacjonarnych i niestacjonarnych),
- przed podpisaniem umowy indywidualnej na wyjazd ukończą co najmniej 1 rok studiów pierwszego stopnia,
- nie wykorzystali jeszcze kapitału mobilności na stopniu studiów, na którym miałby się odbyć wyjazd (kapitał mobilności wynosi 12 mies./360 dni na każdym stopniu studiów, z wyjątkiem jednolitych studiów magisterskich - 24 mies./720 dni),
- posiadają dobre wyniki w nauce oraz znajomość języka obcego przynajmniej na poziomie B1/B2.

Ogólnouczelniane zasady rekrutacji na wyjazdy na studia są dostępne na stronie
https://www.umk.pl/wspolpraca/erasmus-plus-2021-2027/studenci-studia/rekrutacja/.

Procedura kwalifikacyjna na naszym Wydziale wygląda następująco:
1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego po zalogowaniu dosystemu USOS na stronie.
2. Dostarczenie formularza do dziekanatu wraz z pozostałymi dokumentami wymienionymi niżej.
3. Akceptacja dokumentów przez wydziałowego koordynatora Programu Erasmus+ wraz z komisją.
4. Przyznanie wyjazdu w systemie USOS przez pracowników Działu Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej.

Wymagany komplet dokumentów:

- wypełnienie wniosku wyjazdowego USOS;
- z dziekanatu: średnia ocen z przebiegu studiów (ranking) oraz Tanscript of Record;
- Learning Agreement (LA, wybór przedmiotów z programu uczelni zagranicznej) ze wskazaniem ewentualnych przedmiotów z polskiego planu do realizacji po powrocie na dodatkowym dokumencie;
- CV (w języku polskim + w języku uczelni zagranicznej);
- potwierdzenie znajomości języku obcego, jeśli kandydat takie posiada - dokument;
- studenci kierunków artystycznych oraz konserwacji – opcjonalnie portfolio (wersja papierowa opisana w języku obcym);
- pozwolenie na wyjazd od kierowników Katedr (w przypadku studentów konserwacji).

Kryteria oceny wniosków znajdują się TUTAJ.

Pytania można kierować do Prodziekan ds. studenckich i kształcenia, dr Emilii Ziółkowskiej-Ganc (eziolkowska@umk.pl), pokój 125 w budynku WSzP przy ul. Sienkiewicza 30/32.

pozostałe wiadomości