Deklaracja dostępności
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Wydziału Sztuk Pięknych.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niezgodność (niezgodności) lub wyłączenia wymieniono poniżej:
- niektóre grafiki nie posiadają tekstu alternatywnego lub tekst jest nieprawidłowy,
- filmy nie posiadają napisów rozszerzonych,
- filmy nie posiadają audiodeskrypcji,
- występują elementy o zbyt niskim kontraście,
- występują błędy w numeracji nagłówków,
- występują puste linki,
- niektóre listy nie posiadają automatycznej numeracji,
- pliki nie posiadają informacji o formacie i rozmiarze.
Data sporządzenia deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację dostępności cyfrowej sporządzono na podstawie samobadania przeprowadzonego przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej lub zamieszczonych na niej treści prosimy zgłaszać na adres e-mail: dostepnosc@umk.pl.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Żądanie można wysłać drogą elektroniczną na adres: dostepnosc@umk.pl.
W takim żądaniu należy podać:
- swoje imię i nazwisko,
- swój adres e-mail lub adres zamieszkania,
- adres strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- opis problemu i propozycję, jak go rozwiązać.
Na żądania zapewnienia dostępności odpowiemy w ciągu 7 dni. Jeżeli w tym czasie nie zapewnimy dostępności strony lub jej elementów to wskażemy nowy termin załatwienia sprawy lub zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do tych treści. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli w ocenie osoby, która występuje z żądaniem, nasza reakcja lub zaproponowane rozwiązania będą niewłaściwe, ma ona prawo złożyć skargę.
Skargi prosimy kierować:
- pisemnie na adres: Zespół Wsparcia Osób ze Szczególnymi Potrzebami, ul. Reja 25, 87-100 Toruń
- pocztą elektroniczną na adres: dostepnosc@umk.pl
- ustnie – do protokołu, który w czasie spotkania sporządzi pracownik Uczelni.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Deklarację dostępności architektonicznej sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń