Kontakt ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń
tel.: (+48) 56-611-38-10

NOWY NABÓR

Zdjęcie ilustracyjne

Do 14 marca 2025 roku potrwa rekrutacja na wyjazdy w semestrze zimowym 2025/2026 lub semestrze letnim 2025/2026 w ramach programu Erasmus+. Komplet dokumentów należy złożyć w dziekanacie, u mgr Ewy Podgórskiej lub mgr Moniki Kowalewskiej.

Na wyjazdy na studia mogą być kwalifikowani tylko i wyłącznie studenci, którzy:
- są zarejestrowani na studiach pierwszego, drugiego, trzeciego stopnia (w tym uczestnicy szkół doktorskich) lub jednolitych studiach magisterskich (stacjonarnych i niestacjonarnych),
- przed podpisaniem umowy indywidualnej na wyjazd ukończą co najmniej 1 rok studiów pierwszego stopnia,
- nie wykorzystali jeszcze kapitału mobilności na stopniu studiów, na którym miałby się odbyć wyjazd (kapitał mobilności wynosi 12 mies./360 dni na każdym stopniu studiów, z wyjątkiem jednolitych studiów magisterskich - 24 mies./720 dni),
- posiadają dobre wyniki w nauce oraz znajomość języka obcego przynajmniej na poziomie B1/B2.

Ogólnouczelniane zasady rekrutacji na wyjazdy na studia w projekcie KA131 2025-2027 są dostępne TUTAJ

Procedura kwalifikacyjna na naszym Wydziale wygląda następująco:
1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego po zalogowaniu dosystemu USOS na stronie.
2. Dostarczenie formularza do dziekanatu wraz z pozostałymi dokumentami wymienionymi niżej.
3. Akceptacja dokumentów przez przez wydziałową komisję (wydziałowa koordynator ds. mobilności studenckiej, wydziałowa koordynator ds. mobilności pracowniczej, członkowie Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego).
4. Przyznanie wyjazdu w systemie USOS przez pracowników Działu Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej.

Wymagany komplet dokumentów:
- wypełnienie wniosku wyjazdowego USOS;
- z dziekanatu: średnia ocen z przebiegu studiów (ranking) oraz Tanscript of Record;
- Learning Agreement (LA, wybór przedmiotów z programu uczelni zagranicznej) ze wskazaniem ewentualnych przedmiotów z polskiego planu do realizacji po powrocie na dodatkowym dokumencie;
- CV (w języku polskim + w języku uczelni zagranicznej);
- potwierdzenie znajomości języku obcego (certyfikat lub zaświadczenie ukończenia lektoratu w UCJO);
- studenci kierunków artystycznych oraz konserwacji – opcjonalnie portfolio (wersja papierowa opisana w języku obcym);
- pozwolenie na wyjazd od kierowników Katedr (w przypadku studentów konserwacji);
- w przypadku studentów ostatniego roku studiów należy dostarczyć opinię promotora.

Wydziałowe kryteria oceny wniosków znajdują się TUTAJ

Pytania można kierować do wydziałowej koordynator ds. mobilności studenckiej, dr Emilii Ziółkowskiej-Ganc ( eziolkowska@umk.pl ), pokój 125 w budynku WSzP przy ul. Sienkiewicza 30/32.

pozostałe wiadomości