Do dnia 25 listopada 2024 r. do godz. 15:00 istnieje możliwość zgłaszania imprez na Toruński Festiwal Nauki i Sztuki, którego 23. edycja odbędzie się w dniach 25-28 kwietnia 2025 r. Zainteresowane osoby – pracownicy, doktoranci, studenci, proszone są o wysłanie zgłoszenia wydarzenia mailowo na adres wydziałowego koordynatora Festiwalu – joanacie@umk.pl.
Tegoroczna edycja zorganizowana jest pod hasłem PUNKTY ZWROTNE, jednak bloki i wydarzenia w ich ramach mogą, ale nie muszą być związane z hasłem wiodącym.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- tytuł wydarzenia - do 120 znaków ze spacjami;
- krótki opis - do 1000 znaków ze spacjami;
- rodzaj wydarzenia (np. warsztat, wykład itp.);
- preferowana data i godziny wydarzenia, tj. 26.04, 27.04, 28.04, uwzględniająca co najmniej 15-minutowe przerwy pomiędzy powtórzeniami;
- grupa odbiorców (np. przedszkolaki, kl. I-III, kl. IV-VI, kl. IV-VIII, młodzież ze szkół średnich, seniorzy, rodziny itp.), można zaznaczyć kilka grup;
- liczba uczestników w jednym powtórzeniu;
- łączna kwota niezbędna na zakup materiałów i ewentualne zlecenie usług (bez honorariów dla prowadzących).
Zgodnie z przyjętą przez Radę Programową formułą, program Festiwalu będzie złożony z bloków tematycznych. Cztery z nich są już nazwane i są to: „Festiwalowa Akademia Wiedzy”, „Medyczna Akademia”, „Nauka w Centrum” oraz „Akcja-Edukacja”. Jako wydział mamy również możliwość zgłoszenia własnej propozycji dodatkowego bloku imprez, tzn. kilku wydarzeń związanych ze sobą tematycznie oraz odbywających się w jednej strefie – np. na Wydziale Sztuk Pięknych. W związku z tym, jeśli zaproponowany przez festiwalową radę termin przeprowadzenia wykładów - 26 kwietnia 2025 r. oraz termin przeprowadzenia warsztatów – 28 kwietnia 2025 r. nie są dogodne, prosimy o wskazanie innego terminu z przedziału 26-28.04.2025 r.
Zachęcamy również do zapoznania się z „Przewodnikiem dla osób zgłaszających imprezy” przygotowanym przez festiwalową radę programową, do pobrania TU.