Informujemy o możliwości składania wniosków o stypendium Ministra Edukacji i Nauki za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2024/2025. Wnioski są składane poprzez system ZSUN/OSF.
Studenci i studentki, którzy spełniają wymogi do ubiegania się o stypendium, do 10 października 2024 r. powinni zgłosić chęć złożenia wniosku odpowiednim koordynatorom uczelnianym za pomocą wiadomości e-mail wysłanej z konta pocztowego na serwerze uniwersyteckim. W kampusie toruńskim są to p. Justyna Roszak i p. Joanna Zielińska (kontakt: stypendium.ministra@umk.pl, tel. 56 611-20-73). Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko, kierunek studiów, telefon kontaktowy studenta oraz login do konta w systemie OSF.
- Jednym z warunków ubiegania się o stypendium ministra jest zaliczenie poprzedniego roku studiów i uzyskanie wpisu na kolejny rok. W związku z tym studenci przyjęci na I rok studiów pierwszego stopnia lub I rok studiów jednolitych magisterskich nie mogą ubiegać się o to stypendium.
- Nie jest punktowana średnia ocen ze studiów, tylko znaczące osiągnięcia naukowe lub artystyczne związane ze studiami lub znaczące osiągnięcia sportowe.
Po zgłoszeniu do koordynatora, do 14 października 2024 r. należy wypełnić we wnioskach części B i C, a wygenerowane z systemu robocze pliki pdf przesłać koordynatorom pocztą elektroniczną.
Etapy aplikacji, terminy, niezbędne dokumenty.
Szczegółowa procedura składania wniosków na UMK jest określona zarządzeniem Rektora UMK Nr 199 z dnia 25 września 2020 r. w sprawie przyznawania stypendium ministra dla studentów na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (Biuletyn Prawny UMK z 2020 r. poz. 325).
Więcej informacji na temat stypendiów ministra nauki na rok akademicki 2024/2025 można znaleźć na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.